XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
3. Zer izen emango diogu ibilbidea kurritzerakoan bakoitzak izan duen azkartasunari?.
3.1. Nolakoa izan da bakoitzaren abiadura?.
3.2. Experientzian erabilitako magnitude ezberdinen arteko erlazioa ikusiko dugu orain.
4. Zenbat magnitude erabili dituzu experientzia egiterakoan? Zeintzu dira?.
. ABIADURARI
ESPAZIOARI
4.1. Zure tauletan jasotako kasu guztietan, zein magnitude agertzen da iraunkorki?.
4.2. Espazioa iraunkorki agertuz, zein magnitudetan fijatu behar dut abiadura gehitu ala gutxitu egin den jakiteko?.
4.3. Honako ondorio hauek atera ditzakezu: -Espazio bera kurritzen zenbat eta denbora gutxiago bota, abiadura izango da.
- Espazio bera kurritzen zenbat eta denbora gehiago bota, abiadura izango da.
Denbora ABIADURAREKIKO ALDERANTZIZ PROPORTZIONALA dela esan dezakegu, hau da, denbora gehitzen den heinean abiadura gutxitu egiten da, eta denbora gutxitzen den heinean abiadura gehitu egiten da. (Espazio berdinean).